zondag 20 november 2022

Op de hoge, hoge daken

 Hoi lieve allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo sinterklaas collectie.

Het is een creatie geworden met een leuk bakje , zodat er een cadeautje in de schoorsteen kan :) Dit idee zag ik voorbij komen op facebook.




Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van de gluurpiet/sint van Dutch Doobadoo.

De gouden accenten bij de gluursint heb ik gemaakt met een goud stickervel. Dit is erg handig, want zodra je de onderdeeltjes hebt uitgeknipt, hoef je enkel nog maar de stickerlaag eraf te halen en je kunt het onderdeeltje zo opplakken.

De schoorsteen komt van de Crafty Kit van Dutch Doobadoo.




De accenten bij de sint/piet en de schoorsteen heb ik gemaakt met micron fineliners en witte sakura gelly rolls.

Voor de pietenmuts heb ik nog 2 ponsen van EK tools gebruikt.
De 1 inch scallop pons en de 3/4 inch circle pons.

De handjes van sint en piet heb ik met de 1/2 inch circle pons van EK gemaakt.

Het doosje is in formaat 10 x 10 cm.
Het cadeautje voor in de schoorsteen is nog in de maak ;)


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze post!


Creatieve groetjes
  en veel liefs


Daantje


2 opmerkingen:

Op de hoge, hoge daken

 Hoi lieve allemaal, Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo sinterklaas collectie. Het is een creatie geworden met een leuk...