zondag 28 augustus 2022

Welkomstbericht & Cadeautasje Baby

                    WELKOM

Ik wil jullie allemaal welkom heten op deze nieuwe blog 😊
Hierop zal ik creaties gaan plaatsen met uitleg van de gebruikte materialen.
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.
Een blog is voor mij nog helemaal nieuw, dus ik zal nog even van alles moeten uitzoeken, hoe alles precies werkt.
Ik hoop jullie met deze posts te kunnen inspireren.


                      Liefs,
                     Daantje 💖
                Hobbyshop Daantje


Dan nu hieronder mijn eerste post 😊


Ik ben aan de slag gegaan met een leuk roze cadeautasje.
Deze tasjes zijn in verschillende formaten in de webshop te vinden.
Voor deze creatie hieronder heb ik een mini cadeautasje gebruikt.

Op de witte achtergrond heb ik een embossingfolder met bolletjes van Sizzix gebruikt.
Daarover heen een leuke banner. Met daarop een mooie stans van het woord 'Baby'. Deze mal is van Marianne Design (LR0576)

Voor het konijntje heb ik de Eline's bunnies van Marianne Design (COL1463) gebruikt. Hiervan heb ik een leuke luchtballon gemaakt. 
Linkje naar webshop:
Eline's Bunnies


Verder heb ik gebruikt gemaakt van een oudere mal van Marianne Design. Dit is een leuk hartje met bijpassende stempel (COL1307). Deze heb ik met een stukje hempcord vastgemaakt aan het zakje.

De stempel It's a Girl komt van Viva.

Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met roze enamel dots.
Enamel Dots Roze

Nou dit was mijn eerste post 😊

                    Tot de volgende keer !
                       Liefs, Daantje


13 opmerkingen:

  1. Hoi Daantje, wat leuk om je ook op blog te kunnen "bekijken".
    Veel plezier!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria,
      Ja inderdaad superleuk !
      Wel helemaal nieuw voor mij hoor, dus moet er echt even wegwijs in worden hihi..
      Liefs,
      Daantje

      Verwijderen
  2. Hallo Daantje, leuk een eigen blog.
    Je zult het snel door hebben denk ik.
    Heb zelf ook een blok en is telkens nog wat stuntelen omdat ik het te weinig doe.
    Mooi tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daantje , net je blog ontdekt , erg leuk !! Erg leuk tasje !! Groetjes , Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi... de klok klopt niet helemaal... ben echt al de hele dag op... 😂🤣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat deze dus goed stond, maar die was dus weer veranderd hihi.. nu klopt die wel haha

      Verwijderen
  5. Hoi Daantje, wat leuk zeg! Gefeliciteerd met jou blog. Heel veel succes met het uitvogelen hoor, komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, je eigen blog! Veel succes & plezier! 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Op de hoge, hoge daken

 Hoi lieve allemaal, Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo sinterklaas collectie. Het is een creatie geworden met een leuk...