dinsdag 6 september 2022

Zachtjes gaan de paardenvoetjes

Hoi lieve volgers,

Ik blijf het zo leuk vinden om met cadeautasjes te werken.
Deze keer is het een sinterklaas creatie geworden.

Ik heb hiervoor een mini kraft cadeautasje gebruikt.
Mini kraft cadeautasje



Voor de huisjes heb ik gebruik gemaakt van een mal van Leane Creatief.
Ook de wolkjes, sterretjes, lantaarnpalen en het hekje zijn van deze mal.
Huisjes snijmal


De maan is een mal van Marianne Design (LR0500)
De silhouette stansjes van sint en piet zijn ook van Marianne Design (LR0496)

De sterretjes heb ik uitgestanst met Glow in the dark foil, op deze manier ontstaat een ontzettend gaaf effect in het donker. 
Ook achter de raampjes heb ik stukjes van deze Glow in the dark foil geplakt. Zo lijkt het als het donker is , dat het licht in de huisjes aan is.
Glow in the dark foil




Verder heb ik het designpapier 'Industrial Textures' gebruikt van JoyCrafts.
Deze papierset bevat prachtige structuren.
Paperpad 'Industrial Textures'



Verder heb ik het cadeauzakje nog afgewerkt met een jute strik en een label.

Alle gebruikte materialen staan in het bericht gelinkt en uiteraard te bestellen via www.hobbyshopdaantje.nl
Alle producten in de webshop zijn te bestellen voor leuke aanbiedingsprijzen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze post.

Creatieve groetjes en veel liefs,
Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de hoge, hoge daken

 Hoi lieve allemaal, Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo sinterklaas collectie. Het is een creatie geworden met een leuk...